Stránka 1 z 1
motor 1,8 Turbo 20V
Napsal: 01 kvě 2008 11:25
od obadal.rada
co bych mohl upravit na tomhle motoru aby měl tak 250 koní??? cena tak do 50000
Re: motor 1,8 Turbo 20V
Napsal: 01 kvě 2008 18:35
od blázen
záleží jestli to chceš upravit pořádně, nebo za pade ojebat na vnitřku
Napsal: 01 kvě 2008 20:16
od jagy
Kdyz to reknu obecne jako neznalec Octavek, tak vetsi turbo, vetsi tlak tlacit, upravit ecu, vetsi vyfukove potrubi... ale tohle urcite budou vedet lidi co to maji a upravi na nejakem Skoda foru..
Napsal: 01 kvě 2008 20:21
od MComb
jagy píše:Kdyz to reknu obecne jako neznalec Octavek, tak vetsi turbo, vetsi tlak tlacit, upravit ecu, vetsi vyfukove potrubi... ale tohle urcite budou vedet lidi co to maji a upravi na nejakem Skoda foru..
Proč Škoda? Ten motor se dával do Audi, VW, Seat...
Napsal: 01 kvě 2008 20:31
od matt
MComb píše:jagy píše:Kdyz to reknu obecne jako neznalec Octavek, tak vetsi turbo, vetsi tlak tlacit, upravit ecu, vetsi vyfukove potrubi... ale tohle urcite budou vedet lidi co to maji a upravi na nejakem Skoda foru..
Proč Škoda? Ten motor se dával do Audi, VW, Seat...
ale myslel to asi jako nejbeznejsi benzinovi pohon coz u skody asi je.
ale i tak se na skoda forech schazi VW group
Napsal: 01 kvě 2008 21:12
od Sweden
matt píše:MComb píše:jagy píše:Kdyz to reknu obecne jako neznalec Octavek, tak vetsi turbo, vetsi tlak tlacit, upravit ecu, vetsi vyfukove potrubi... ale tohle urcite budou vedet lidi co to maji a upravi na nejakem Skoda foru..
Proč Škoda? Ten motor se dával do Audi, VW, Seat...
ale myslel to asi jako nejbeznejsi benzinovi pohon coz u skody asi je.
ale i tak se na skoda forech schazi VW group
nejběžnější benzínový motor u Škodovek je 1.8 T 20V ? A kua, to mi teda něco uniklo

Re: motor 1,8 Turbo 20V
Napsal: 01 kvě 2008 21:12
od chico
obadal.rada: a myslis i na jine veci nez je vykon motoru? treba k tomu upravit brzdy, podvozek kastli???? myslim ze do tt se daval 1,8t co ma 225 koni tak porovnat co je jineho oproti tomu klasickemu a ten pak trochu priostrit ale myslim ze 50 ti stacit nebude
Napsal: 02 kvě 2008 12:15
od Anděl
Tak za 50tis. to kvalitně nelze provézt. Možná že na chvilku tam bude 250HP ale pak něco odejde
Jinak co budeš potřebovat. Větší turbo, větší vstřiky,palivové čerpadlo, předělat výfukové potrubí, těsnění pod hlavou se možná brzo rozloučí, takže nové těsnění, takže i nové rozvody motoru, pak zjištíš, že spojka to nestíhá a budeš muset udělat upgrade. Budeš to muset celé naladit. Takže pořídit EGT a AFR čidlo a budíky a pokuď to sériová ECU povolí, tak upravit mapy, nebo si to nechat někde poladit (počítej tak min +- 20 000Kč). Nebo koupit např. Apexi, nebo plně programovatelnou ECU a zase poladit.
Pak zjistíš, že nestíhá podvozek, brzdy, poloosy. Že se přehřívá např. olej .........................................
Jo milión věcí okolo, na které přijdeš během této úpravy.

Jinak se to v každém případě promítne na životnosti toho motoru. Ale to bych asi moc neřešil. Když odejde, není problém koupit nový a jet dál.

Napsal: 02 kvě 2008 23:01
od GTI16V
...už to tady proběhlo. Častou úpravou a i nejdostupnější bývá turbo, svody, vstřiky, váha vzduchu, downpipe z 165kW TT a k tomu nechat udělat na míru mapy. Pak seš na těch 250 PS akorát. Vše kromě map není problém.
...a co se týče životnosti motoru a převodovky, tak tady bych se nebál. Samozřejmě při dodržení zákl. pravidel tohoto motoru . Samozřejmostí je oleják, větší cooler, větší chladič vody....

Napsal: 03 kvě 2008 09:23
od obadal.rada
pánové upravením brzd a podvozku jsem obeznámen to je 1000% věc s tím počítám, ale když větší turbo tak by měly být i kované písty
Napsal: 03 kvě 2008 09:51
od Anděl
obadal.rada píše:pánové upravením brzd a podvozku jsem obeznámen to je 1000% věc s tím počítám, ale když větší turbo tak by měly být i kované písty
Tak jestli chceš měnit i písty za kované, tak to bych se rovnou podíval i na ojnice, kliku, kovové těsnění pod hlavu, arp šrouby........................ atd..
Pak ale nechápu těch 50tis rozpočet.

Za to koupíš maximálně kvalitní nové turbo + naladění motoru. A kde je zbytek.
Jestli chceš fakt udělat auto, které bude mít 250HP reálných se vším všudy(brzdy, podvozek, ...................) tak si připrav minimálně 200tis, protože je vidět, že sám si to asi neuděláš, takže nějaký servis to jistí. (dělám to tak taky, protože nemám čas, potřebné nářadí a ani zkušenosti)

Napsal: 03 kvě 2008 10:28
od blázen
písty, ojnice, spojka,těsnění pod hlavu a rozpočet máš fuk

Napsal: 03 kvě 2008 18:02
od mashina
blázen píše:písty, ojnice, spojka,těsnění pod hlavu a rozpočet máš fuk

pisty JE nebo CP za $550
ojnice Eagle Connecting Rods - FWD SR20 $324.95
spojka nejlepsi od ATC za $500
těsnění pod hlavu Cometic FWD SR20 Head Gasket 87.5mm - .040"MLS $72.95
to je 1500$ * 1.5kc = 22 500kc .. do padesati docela daleko:)
v pohode zbyde na vsechny loziska, ventily, stefty, srouby do hlavy. Samozrejmne ze u ruznych motoru to muze byt uplne jinak, ale blazen vi o cem mluvim
Re: motor 1,8 Turbo 20V
Napsal: 03 kvě 2008 18:09
od Pustil
mashina: Proč tam v těch názvech je SR20? Není to náhodou trochu jinej motor? Jo a taky do té ceny musíš započítat dopravu, namontování do auta atd.
Myslím že 50 tis. je nereálná cenovka a 150 asi taky sotva. Když se vše udělá pořádně tak bych se přikláněl k Andělovi a jeho odhadu kolem 200 tis.
Napsal: 03 kvě 2008 18:13
od Hanzy
Nejak me tyhle upravy neberou si koupim rovnou auto s vykonem ktery chci a mam klid takhle je to jen paskvilovani a pokus o neco o nicem ...

Re: motor 1,8 Turbo 20V
Napsal: 03 kvě 2008 18:16
od mashina
fajn
Re: motor 1,8 Turbo 20V
Napsal: 03 kvě 2008 18:24
od blázen
mashina:jo prve se to jeví vždycky levně..ale samotný motor bych viděl tak na 100-150tis.. ale je otázkou cena dílů pro škodovku
Re: motor 1,8 Turbo 20V
Napsal: 04 kvě 2008 13:12
od obadal.rada
no a když tam dám jen kované písty a ojnice tak to bude stejné jak se seriovýma?? jaký bude akorát rozdíl??
Re: motor 1,8 Turbo 20V
Napsal: 04 kvě 2008 13:18
od Pustil
Budou trochu lehčí a později když si s tím budeš hrát tak vydrží vyšší tlaky a další namáhání.
A poku se nepletu tak pokud je klikový ústrojí lehčí tak by ten motor mohl jít líp do otáček. Ale jestli kecám tak mně please někdo opravte.
Re: motor 1,8 Turbo 20V
Napsal: 04 kvě 2008 13:21
od blázen
obadal.rada píše:no a když tam dám jen kované písty a ojnice tak to bude stejné jak se seriovýma?? jaký bude akorát rozdíl??
rozdíl bude v pevnosti, kované písty budou i odolnější proti případným detonacím při ladění.. dalším rozdílem bude hmotnost komponentů.. ale bez pořádne spojky a těsněního pod palicí dorvaného šteftama bych to už nikdy nedělal.. a bez změření kliky a výměny ložisek za nové taky ne.. a když to už je rozhozené tak bych nechal zabrousit ventily a vyměnil na nich gugera.. a přijednom bych zkontroloval olejovou pumpu a řešil to turbo a vstřiky pro ten výkon... a taky.... a to a tamto.. at to je pořádně připraveno
Re: motor 1,8 Turbo 20V
Napsal: 04 kvě 2008 19:21
od chico
obadal.rada píše:no a když tam dám jen kované písty a ojnice tak to bude stejné jak se seriovýma?? jaký bude akorát rozdíl??
tak ti clovece nevim jak chces ladit vykony kdyz ani nevis rozdily mezi obyc a kovanyma strevama

Napsal: 05 kvě 2008 09:11
od Vasekk
Sežeň si motor z cupry R nebo TTčka co má v serii těch 225PS a trochu na něm zvyš tlak a máš to. Do lupa jsme ho sehnali za tu cenu, co jsi ochoten investovat.
Napsal: 05 kvě 2008 09:14
od Vasekk
Nebo vstřiky z toho TTčka např, turbo garret T3, intercooler a supersprint lauf od svodů a ž dozadu.
Napsal: 05 kvě 2008 12:46
od DEJF
Vasekk píše:Sežeň si motor z cupry R nebo TTčka co má v serii těch 225PS a trochu na něm zvyš tlak a máš to. Do lupa jsme ho sehnali za tu cenu, co jsi ochoten investovat.
přesně tak, motor TT nebo pozdní Cupra R. První měly 210PS
kazdopádně jiné je sání (optočené), turbo, vstřiky a pár drobností
náš RS nebo 150PS?
Napsal: 13 kvě 2008 02:52
od Stingr