Stránka 1 z 1

Čtyřbodový vstřik na Renault 5 GT Turbo (C1J-Turbo)

Napsal: 14 lis 2005 21:11
od Anarki
Zdarec
Chtěl bych nahradit klasický jednobodový vstřik čtyřbodovým
na Renault 5 GT Turbo (C1J-Turbo).
Rady názory zkušenosti.
Díky

Napsal: 14 lis 2005 22:00
od leggatstreetcars
za jakym ucelem to chces prekopat? Protoze kdyz nakrmis klasickej karbec, tak je masakr.

Napsal: 14 lis 2005 22:04
od Fiesta
jj...a gor na R5 Turbo.....

Napsal: 15 lis 2005 22:20
od Anarki
Tak jo.
Nechci moc zvyšovat výkon, spíše kvalitu vstřikování, odozvu motoru a dle slov jednoho odborníka (kterýmu v tom ale moc nevěřím) by to mělo snížit i spotřebu. Hlavní priority pro mě jsou kvalita, stabilita a spolehlivost při nezměneným výkonu.

P.S. Není to klasickej karbec, je to systém Motronic vstřikování s jednou jehlou, má to trysky, má to čerpadlo stejně jako injection (jen ten systém tam je trošičku iný).

Napsal: 17 lis 2005 22:02
od Návštěvník
prave toho se zbav. jak se to zacne s.... je po vsem. Volil bych radeji nejaky velky karburator a ten nechat poladit.....

Napsal: 18 lis 2005 10:54
od Anarki
Oki, díky.

Napsal: 18 lis 2005 12:47
od Beaver
Anarki píše:Oki, díky.
Akorát počítej s tím, že s "velkým poladěným karburátorem" půjde spotřeba spíš nahoru :wink:

Napsal: 18 lis 2005 18:07
od Dave-TuningClubOstrava
To hlavně.Půjde nahoru výkon i spotřeba.Ale pokud by Ti to nevadilo a máš ještě jedno vozidlo a dostatek financí na přestavbu.proč ne :driver: .Myslím, že u takové káry jde ale výkon zvýšit jinak a levněji. 8)

Napsal: 20 lis 2005 12:42
od Anarki
To Dave: Budu ti vděčný pokud mi prozradíš jak.

Do přestavby se moc nehrnu a čtyřbodový vstřik mi navrhnul chlápek který byl všude a všechno ví, proto si to raději ověřuji.
Samozřejmě že s autem chci jěšte nějaký ty sezóny pojezdit.
Motor má 100 tisíc Km, opotřebení 20 procent, turbo Garrett po kompletní G.O. spojka zesilená nová.