Stránka 1 z 1
Problém se Scootrem
Napsal: 13 črc 2008 20:13
od Ozzy_Vita
Potřebuju poradit. Dneska jsem si půjčil od tatika skůtra a jel se s kámošem projet. Všechno bylo v klidu (na skůtru jsem projezdil celý den) a když jsme se už vraceli, začal škubat a dusit se. nastartovat jde, na volnoběh drží. když ho nechám stát tak 10 minut, tak jede normálně tak 100 m a pak se začne znovu dusit. Je nový, má najeto 900 km. Nevíš co s tím ? Pořebuju to vyřešit do pátku než přijede tatik z dovči jinak mě zabije. Když mi to začlo škubat, tak jsem si myslel že mi došel benál, ale v nádrži ještě viditělně bylo. Je fakt, že jsem pak kámoše pro benál poslal a nalil to tam. Byl na Shellce v Hlučíně.. Ale po dolití úplně to samé. Předtím jsem projel prakticky celou nádrž..
Napsal: 13 črc 2008 20:20
od vt.tuner
hod to na scooter forum,tam ti stopro poradí,tady asi moc lidí ne
Napsal: 13 črc 2008 21:34
od Fiku
co to je za značku skutra?
Napsal: 13 črc 2008 21:36
od Ozzy_Vita
CPI Aragon. 50ccm
Napsal: 13 črc 2008 21:41
od Fiku
jaj čina..no neva zku se mrknout na svíčku a mrkni jakou má barvu a jestli neni třeba mokra..nebo ho nech vychladnout ještě chvíli...ten skutr je uplně novej?neni s nim nic n´dělanýho?
Napsal: 13 črc 2008 22:51
od Ozzy_Vita
má najeto 900 a je to garančse cca 14 dní a udělali tam cosik s variatorem a jede to o něco lépe... mrknu na to..díky za rady..
Napsal: 14 črc 2008 12:09
od SPEEDY
Ozzy_Vita píše:má najeto 900 a je to garančse cca 14 dní a udělali tam cosik s variatorem a jede to o něco lépe... mrknu na to..díky za rady..
Variátorem to asi nebude. Pravděpodobně Ti v něm jen měnili válečky s menší gramáží - lepší rozběh. Jak bylo řečeno, vytáhni svíčku, opticky zkontroluj, popř. zkus, zda-li to háže jiskru pravidelně
U těchto čínských potvor dost často odcházejí vysokonapěť. cívky, což by měli v servise vyměnit bez keců v rámci záruky.
Napsal: 14 črc 2008 12:51
od Ozzy_Vita
Jojo jsem na zítra domluvený v servise, kde jsme to kupovali. Snad to dají do kupy v záruce. . Díky za rady hoši
Napsal: 15 črc 2008 12:00
od Ozzy_Vita
Opraveno. Maras v karburátoru. Borec vyměnil palivový filtr a sítko. Tatik nejspíš nalin benál z kanistru co máme na sekačku. Njn.
Oprava mě stála 45,- . naštěstí mi při příjezdu domů spadla motorka ze stojanu a podřela se
....
Napsal: 26 črc 2008 09:52
od Josh
Ty jsi pakos