BMW E36 325 Cabrio by Denis
Napsal: 23 lis 2008 18:21
Po neúspěšném výběru a koupi Forda Escorta Cabrio jsem se rozhodl, že si koupím znova auto. Chtěl jsem pokud možno do konce roku kvůli ekologické dani ci co to vlastně je. Výběr nebyl nijak omezen, až nakonec jsem se rozhodl jasně. VW. Po shánění a objíždění spousty aut jsem natrefil na jettu KR, která mi ale bohužel utekla. Pak jsem na vw-clubu uviděl Golfika GTi 16V a říkal jsem si, ze by to nemuselo byt o moc horší nez zmiňovaná jetta. Nakonec jsem se rozhodl se na nej zajet podívat. Přijel jsem, viděl jsem, svezl jsem se a bylo jasno. A tak jsem si před chvilkou Gticko dovezl domů. První dojmy jsou super a jsem naprosto spokojený. Sice mě trochu kvůli sportovnímu vyfucku bolí hlava ale pohoda
K autu. Je to VW Golf 2 GTI 16V, r.v.1990, šedá metalíza
Motor:
- 1.8 16V 95kW s plně elektronickým vstřikováním Digifant
- převodovka originál 16V, spojka a přítlačák Sachs
- diagnostická zásuvka (jednoduché připojení na VAG)
- střední a koncový výfuk rok po výměně, katalyzátor odstraněn
- nové rozvody, svíčky NGK a lambda sonda
Brzdy:
- předek chlazené 256mm kotouče ATE powerdisk, ATE desky
- zadek kotouče, brzdiče z Fabia RS, ručka plně funkční
- před rokem měněny brzdové hadičky ke třmenům a brzdová kapalina
Podvozek:
- originál pružiny 16V, tlumiče plynové Kayaba Excel
- posilovač řízení
- podložky v předu ALU cca 15mm, vzadu ocelové cca 25mm pod náboji
- zimní kola originál plech 14“ s VW poklicema, pneu 185/60/14 předek Dunlop Wintersport M3, zadek Barum Polaris
Exteriér:
- originální stav, podvozek bez koroze
- originál plasty GTI
- originál mlhovky, čiré světla předek, zadek a blinkry
- stěrače Aerotwin
Interiér:
- palubovka z GIII VR6 se vším všudy
- budíky jsou přímo k motoru, palubní počítač MFA – vše plně funkční
- přední okna a zrcátka v elektrice
- anatomické sedačky u řidiče výškově stavitelná, řidičova na straně trochu prodraná, vyhřívání sedaček
- centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- všechny přední světla přes relé
- kožená řadička a ruční brzda, kožený volant VR6, je ale třeba znovu potáhnout.
Audio:
- přední i zadní komponentní dvoupásmové repro Hertz řady HSK, zadní ovály Hertz
-elektrická výsuvná anténa Hirschman
Co se koroze týká, je malá bublinka na pravém blatníku, druhá na 5-tých dveřích a pricka pod světly (jelikož je neorigo z polska ). Jinak naprosto bez.
Plány jsou a uvidíme co se nakonec uskuteční.
Foto od bývalého majitele, já jsem zatím nenafotil, ale co nejdříve napravím
K autu. Je to VW Golf 2 GTI 16V, r.v.1990, šedá metalíza
Motor:
- 1.8 16V 95kW s plně elektronickým vstřikováním Digifant
- převodovka originál 16V, spojka a přítlačák Sachs
- diagnostická zásuvka (jednoduché připojení na VAG)
- střední a koncový výfuk rok po výměně, katalyzátor odstraněn
- nové rozvody, svíčky NGK a lambda sonda
Brzdy:
- předek chlazené 256mm kotouče ATE powerdisk, ATE desky
- zadek kotouče, brzdiče z Fabia RS, ručka plně funkční
- před rokem měněny brzdové hadičky ke třmenům a brzdová kapalina
Podvozek:
- originál pružiny 16V, tlumiče plynové Kayaba Excel
- posilovač řízení
- podložky v předu ALU cca 15mm, vzadu ocelové cca 25mm pod náboji
- zimní kola originál plech 14“ s VW poklicema, pneu 185/60/14 předek Dunlop Wintersport M3, zadek Barum Polaris
Exteriér:
- originální stav, podvozek bez koroze
- originál plasty GTI
- originál mlhovky, čiré světla předek, zadek a blinkry
- stěrače Aerotwin
Interiér:
- palubovka z GIII VR6 se vším všudy
- budíky jsou přímo k motoru, palubní počítač MFA – vše plně funkční
- přední okna a zrcátka v elektrice
- anatomické sedačky u řidiče výškově stavitelná, řidičova na straně trochu prodraná, vyhřívání sedaček
- centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- všechny přední světla přes relé
- kožená řadička a ruční brzda, kožený volant VR6, je ale třeba znovu potáhnout.
Audio:
- přední i zadní komponentní dvoupásmové repro Hertz řady HSK, zadní ovály Hertz
-elektrická výsuvná anténa Hirschman
Co se koroze týká, je malá bublinka na pravém blatníku, druhá na 5-tých dveřích a pricka pod světly (jelikož je neorigo z polska ). Jinak naprosto bez.
Plány jsou a uvidíme co se nakonec uskuteční.
Foto od bývalého majitele, já jsem zatím nenafotil, ale co nejdříve napravím