Stránka 1 z 1

Nissan Primera

Napsal: 30 srp 2006 22:26
od Draxx
Chtel bych poridit Primeru P 11 - tak bych se chtel zeptal jestli s ni ma nekdo nejake zkusenosti, jaky motor zvolit atd.

Napsal: 21 srp 2007 17:37
od xtra01
Caues, urcite sahni po 2.0 (96kW) benzin, jeste lip ve verzi GT (110kW), protoze 1.6 benzin a 2.0TD nejedou. Lepsi je hatchback nez sedan (malej a blbej pristup do kufru)

Napsal: 28 úno 2008 14:36
od DarkMan_X
Ahoj, budu si kupovat Primeru P10 2.0 GT 110KW, chci se zeptat na co se mam pri koupi zamerit... Diky za rady

Napsal: 28 úno 2008 15:48
od dux
DarkMan_X píše:Ahoj, budu si kupovat Primeru P10 2.0 GT 110KW, chci se zeptat na co se mam pri koupi zamerit... Diky za rady
Predni napravu prohlidni, ramena a loziska - to je desnej problem P10, pak poloosy, to je taky celkem slabe misto.

No a pochopitelne KOROZE

Jinak to jsou malickosti ktere zlobi ....... topene (casto jede jen na ctvrty stupen), vaha vzduchu, knock senzor, samozamykani :D

Klidne se ptej, mam ji pul roku.

Re: Nissan Primera

Napsal: 28 úno 2008 15:49
od dux
Draxx píše:Chtel bych poridit Primeru P 11 - tak bych se chtel zeptal jestli s ni ma nekdo nejake zkusenosti, jaky motor zvolit atd.
Jednoznacne SR20DE :wink:

Napsal: 28 úno 2008 15:59
od Starlet
dux píše:
DarkMan_X píše:Ahoj, budu si kupovat Primeru P10 2.0 GT 110KW, chci se zeptat na co se mam pri koupi zamerit... Diky za rady
Predni napravu prohlidni, ramena a loziska - to je desnej problem P10, pak poloosy, to je taky celkem slabe misto.

No a pochopitelne KOROZE

Jinak to jsou malickosti ktere zlobi ....... topene (casto jede jen na ctvrty stupen), vaha vzduchu, knock senzor, samozamykani :D

Klidne se ptej, mam ji pul roku.
Kamarád ji na tomhle autě ukroutil, normálně rupla, ale měla za sebou spoustu kilometrů, ale stejně by se to stát nemělo

Napsal: 28 úno 2008 17:41
od DarkMan_X
No takze samozrejme jestli nikde nic neboucha na naprave, loziska by hucely kdyby byli spatny, ale poloosu poznam jak? Pri plnym rejtu kdyz bude cvakat tak je spatna, nebo muze byt taky spatny homokinetak, ze, jinak nevim jak bych to poznal.... Tohle bych mel zkontrolovat asi ze, no a pak vule v rizeni, razeni, kolisani otacek atd... Snad jsem na nic nezapomel ne?Jo da se nejak zjistit jestli zere olej ? pokud teda nebude motor zasranej od oleje :D Diky

Napsal: 28 úno 2008 18:15
od dux
DarkMan_X píše:No takze samozrejme jestli nikde nic neboucha na naprave, loziska by hucely kdyby byli spatny, ale poloosu poznam jak? Pri plnym rejtu kdyz bude cvakat tak je spatna, nebo muze byt taky spatny homokinetak, ze, jinak nevim jak bych to poznal.... Tohle bych mel zkontrolovat asi ze, no a pak vule v rizeni, razeni, kolisani otacek atd... Snad jsem na nic nezapomel ne?Jo da se nejak zjistit jestli zere olej ? pokud teda nebude motor zasranej od oleje :D Diky
Jo a jeste neco pomerne dulezite :( u prvnich P10 vypadavala petka (nekdy po roce 1993 problem odstranen)

poloosa http://www.nissanclub.cz/msgboard_posts ... ssage46463
a dalsi http://www.nissanclub.cz/msgboard_posts ... ssage42677

http://www.nissanclub.cz/msgboard_posts ... ssage35220



Pri plnym rejdu cvakani je spis homokineticky kloub.

SR20DE jsou motory velmi dobre a uniky uleje zadne nejsou :D

ma obrazku je cervene horni rameno a zelene ta cast ve ktere je problematicke lozisko.

Napsal: 28 úno 2008 18:22
od DarkMan_X
ma obrazku je cervene horni rameno a zelene ta cast ve ktere je problematicke lozisko.
tomu nerozumim :-)...
A takze poradne prozkouset 5ku , a kdyz by vypadavala da se to nejak opravit nebo tak?

Napsal: 28 úno 2008 18:26
od dux
DarkMan_X píše:
ma obrazku je cervene horni rameno a zelene ta cast ve ktere je problematicke lozisko.
tomu nerozumim :-)...
A takze poradne prozkouset 5ku , a kdyz by vypadavala da se to nejak opravit nebo tak?
opravit se to da. Par lidi to delalo otocenim kolecka petky, par lidi vymenou kolecka petky, no a zbytek vymenou prevodovky z novejsiho modelu.

V cervenem obdelniku je vyznaceno horni rameno ktere odchazi.

Napsal: 28 úno 2008 18:41
od DarkMan_X
a jak poznam ze odchazi to rameno?

Napsal: 28 úno 2008 19:31
od dux
DarkMan_X píše:a jak poznam ze odchazi to rameno?

Ma vule v ulozeni, pripadne pri projizdce bych zkusil prejet nejakej hrbol a budou slyset rany.

Napsal: 28 úno 2008 20:51
od DarkMan_X
Jasne myslel jsem si to, a jeste jak je drahy vymenit to 5kove kolecko? Diky moc

Napsal: 28 úno 2008 21:00
od dux
DarkMan_X píše:Jasne myslel jsem si to, a jeste jak je drahy vymenit to 5kove kolecko? Diky moc
joooooooooo, tak to netusim. GT je uz moje treti P10 a v te prvni byla prevodovka vymenena z modelu 1994 a no a GT mam 1994.

Na nissanklubu pisou, ze staci rozebrat prevodovku, vycistit a petku otocit.

Napsal: 28 úno 2008 21:16
od DarkMan_X
ok tak dik ;-) mej se

Napsal: 28 úno 2008 21:58
od dux
DarkMan_X píše:ok tak dik ;-) mej se
Neni zac. Pokud neco budes potrebovat, klidne napis. :computer:

Napsal: 29 úno 2008 12:28
od DarkMan_X
Jeste se chci ujistit, jak zjistim jestli je ten paty stupen spatny? Pokud mi teda pri zkusebni jizde nevyskoci :D je nejaka technika jak to zkusit? treba prudke pridani plynu atd... ? Diky

Napsal: 29 úno 2008 13:12
od dux
DarkMan_X píše:Jeste se chci ujistit, jak zjistim jestli je ten paty stupen spatny? Pokud mi teda pri zkusebni jizde nevyskoci :D je nejaka technika jak to zkusit? treba prudke pridani plynu atd... ? Diky
Zkouset nizke otacky, pridavat, ubirat

Napsal: 02 bře 2008 00:52
od jagy
Problem poloos je ten, ze je v jednom miste uzsi a je pres to guma. Pod gumou zustava vlhkost a casem se proste ukrouti... taky se mi to na P10GT stalo (2x), stejny pripad i s prevodovkou.. menila se komplet... no GT melo nalitano 375tis. km, kdyz jsem ji prodaval.. moje prvni auto (po rodicich) a vzpominam na nej porad a u Nissanu jsem zustal, jen mam mensiho bratricka - Sunny 2.0 GTi. :D