Stránka 1 z 2
Benzin nebo Diesel
Napsal: 19 bře 2006 17:11
od T-O-M
Když se řekne BMW, tak co se vám vybaví???? Benzinovej řadovej šestiválec?
Bejvávalo, dnes je každej paf z nafťáků, jejichž vývoj neskutečnym tempem pokročil, vzláště ty od "modrobílých" jsou rakety. Ten tah je neskutečnej, ve všech otáčkách, na všechny kvalty to má pořád sílu.
Ale já mam přece jen konzervativní názor, když BMW tak benzin.
http://img484.imageshack.us/my.php?image=bmw0200iz.jpg
http://img366.imageshack.us/my.php?image=bmw0212vf.jpg
Re: Benzin nebo Diesel
Napsal: 19 bře 2006 17:40
od Slavisimo
ja mam rad TDS prubeh toho motoru je super ikdyz bezin taky neni spatnej ale asi bych chtel D
Re: Benzin nebo Diesel
Napsal: 19 bře 2006 18:15
od Břéťa
Nejblizsi budoucnost je v nafte a 35D je uzasnej motor...

Napsal: 19 bře 2006 19:42
od BMW_E30
Je sice pravda, že nafotvý motory jsou dost rychle dopředu, ale prostě benzín je benzín...
Napsal: 19 bře 2006 20:12
od T-O-M
Jízda s dieselama se mi líbila, zaujala a i do jistý míri i přesvědčila, když vemu naftu jen od BMW tak jsem měl tu možnost se setkat s TDS v 3 i 5, zažil jsem co je 500 Nm v 530d, slyšim nekonečnou chválu na 320d, ale když slyšim zvuk, cítim sílu jejich benzinovýho šestiválu tak nemám slov

Napsal: 19 bře 2006 21:53
od matal
To co předvádí v současné době s dieslem je neuvěritelné, ale já jsem zastánce řadového 6ti válu v benzínu..
Napsal: 19 bře 2006 23:45
od T-O-M
zde je jeden symfonický orchester, více 340 muzikantů
http://img379.imageshack.us/my.php?image=m5033tn.jpg
Re: Benzin nebo Diesel
Napsal: 20 bře 2006 21:24
od Pavel 320i
Břéťa píše:Nejblizsi budoucnost je v nafte a 35D je uzasnej motor...

tak tak .... já mám sice benzín ale už taky příště asi diesel power rulezzz

Napsal: 20 bře 2006 22:34
od matal
Takovouhle kapelu bych si taky nechal líbit..

Re: Benzin nebo Diesel
Napsal: 21 bře 2006 00:06
od Slavisimo
Pavel 320i píše:Břéťa píše:Nejblizsi budoucnost je v nafte a 35D je uzasnej motor...

tak tak .... já mám sice benzín ale už taky příště asi diesel power rulezzz

spravne delas

Re: Benzin nebo Diesel
Napsal: 21 bře 2006 06:23
od CharlitoCZ
bmw = BENZIN motosport wagen

- jedině benzín, nafta mi smrdí, i když je fakt že budoucnost je v ní
Napsal: 21 bře 2006 13:34
od Tom_
zalezi na co to auto budu mit,jestli ho budu mit jen na leto,tak jedine benzin a jestli budu hodne jezdit cely rok tak zase naftu

Napsal: 21 bře 2006 19:09
od T-O-M
Tom_ píše:zalezi na co to auto budu mit,jestli ho budu mit jen na leto,tak jedine benzin a jestli budu hodne jezdit cely rok tak zase naftu

tak má něco do sebe.
jasně, že kdyby měl člověk ///M nebo i nějakýho klasika tak jako druhý si klidně koupim 330d
Ještě jednou to zopakuju - já proti naftě nic nemam, i ta v BMW je super a troufám si tvrdit, že málokterej diesel stačí na ten od BMW, ale jeden z důvodů proč si koupit bawora je pro mě právě benzinovej šestivál ( nic proti V8, V10, V12 ba naopak)
Napsal: 24 bře 2006 17:40
od BMW_E30
Z nafty nemáš ten prožitek, když vidíš na otáčkoměru 6500 otáček, tak to je mazec a toho se nafty nikdy nedočkáš...
Napsal: 24 bře 2006 18:02
od Břéťa
BMW_E30 píše:Z nafty nemáš ten prožitek, když vidíš na otáčkoměru 6500 otáček, tak to je mazec a toho se nafty nikdy nedočkáš...
Hehe 6,5tis no to je fakt mazec...

Napsal: 24 bře 2006 18:06
od Bulda
Břéťa píše:BMW_E30 píše:Z nafty nemáš ten prožitek, když vidíš na otáčkoměru 6500 otáček, tak to je mazec a toho se nafty nikdy nedočkáš...
Hehe 6,5tis no to je fakt mazec...

co to je za otacky jedine 9000ot a u BMW bych sel jedine do nafty 530d-330d-730d-740d nic vic
Napsal: 24 bře 2006 18:25
od BMW_E30
Bulda píše:Břéťa píše:BMW_E30 píše:Z nafty nemáš ten prožitek, když vidíš na otáčkoměru 6500 otáček, tak to je mazec a toho se nafty nikdy nedočkáš...
Hehe 6,5tis no to je fakt mazec...

co to je za otacky jedine 9000ot a u BMW bych sel jedine do nafty 530d-330d-730d-740d nic vic
Jenže musíš počítat s tím, že každej nemá auto, o kterých tady píšeš... většinou tak 325TD nebo 325TDS... a to není žádnej zázrak...
Napsal: 24 bře 2006 20:10
od T-O-M
Bulda píše:Břéťa píše:BMW_E30 píše:Z nafty nemáš ten prožitek, když vidíš na otáčkoměru 6500 otáček, tak to je mazec a toho se nafty nikdy nedočkáš...
Hehe 6,5tis no to je fakt mazec...

co to je za otacky jedine 9000ot a u BMW bych sel jedine do nafty 530d-330d-730d-740d nic vic
9000ot - my se tady bavíme o autech, né o šicím stroji

Napsal: 24 bře 2006 20:15
od Bordel
T-O-M píše:Bulda píše:Břéťa píše:
Hehe 6,5tis no to je fakt mazec...

co to je za otacky jedine 9000ot a u BMW bych sel jedine do nafty 530d-330d-730d-740d nic vic
9000ot - my se tady bavíme o autech, né o šicím stroji

on pise o zubni vrtacce ale

:smich:
http://www.cyblade.it/images/video(003).3gp
Napsal: 24 bře 2006 20:33
od T-O-M
Jeden diesel ? Né děkuji.
Napsal: 24 bře 2006 20:36
od T-O-M
achtzylinder
Napsal: 24 bře 2006 20:54
od Břéťa
BMW_E30 píše:Bulda píše:Břéťa píše:
Hehe 6,5tis no to je fakt mazec...

co to je za otacky jedine 9000ot a u BMW bych sel jedine do nafty 530d-330d-730d-740d nic vic
Jenže musíš počítat s tím, že každej nemá auto, o kterých tady píšeš... většinou tak 325TD nebo 325TDS... a to není žádnej zázrak...
2,5i taky neni zadnej zazrak...
Napsal: 24 bře 2006 20:58
od Břéťa
T-O-M píše:Jeden diesel ? Né děkuji.
Jj jeden diesel... Dekuji..

Napsal: 24 bře 2006 23:37
od matal
Břéťa píše:BMW_E30 píše:Bulda píše:
co to je za otacky jedine 9000ot a u BMW bych sel jedine do nafty 530d-330d-730d-740d nic vic
Jenže musíš počítat s tím, že každej nemá auto, o kterých tady píšeš... většinou tak 325TD nebo 325TDS... a to není žádnej zázrak...
2,5i taky neni zadnej zazrak...
Lukáši, Ty si teď říkáš Břéťa?..
Myslím, že 2,5i co dělají teď s 160Kw a 250Nm docela ujde, ne? Ale takovej 3,5d s 200Kw a 560Nm musí být hodně dobrý..

Napsal: 24 bře 2006 23:59
od Břéťa
matal píše:Břéťa píše:BMW_E30 píše:
Jenže musíš počítat s tím, že každej nemá auto, o kterých tady píšeš... většinou tak 325TD nebo 325TDS... a to není žádnej zázrak...
2,5i taky neni zadnej zazrak...
Lukáši, Ty si teď říkáš Břéťa?..
Myslím, že 2,5i co dělají teď s 160Kw a 250Nm docela ujde, ne? Ale takovej 3,5d s 200Kw a 560Nm musí být hodně dobrý..

Ted? Tady uz pres 2 roky..
Ja jsem mel namysli starou M50ku kdyz tu TOM srovnaval s TDSem...

Jinak 35d neni 3,5d je to 3,0d twin turbo...

Napsal: 25 bře 2006 00:03
od matal
Břéťa píše:matal píše:Břéťa píše:
2,5i taky neni zadnej zazrak...
Lukáši, Ty si teď říkáš Břéťa?..
Myslím, že 2,5i co dělají teď s 160Kw a 250Nm docela ujde, ne? Ale takovej 3,5d s 200Kw a 560Nm musí být hodně dobrý..

Ted? Tady uz pres 2 roky..
Ja jsem mel namysli starou M50ku kdyz tu TOM srovnaval s TDSem...

Jinak 35d neni 3,5d je to 3,0d twin turbo...

Ale to já vím,že 3,5d je 3,0 bi turbo..
A M50 vanos se 141Kw na tu dobu bylo a pořád je hodně slušný..

Re: Benzin nebo Diesel
Napsal: 25 bře 2006 00:15
od sic
co tak sa najprv zviest v poriadnom diesely a potom to porovnavat

Napsal: 25 bře 2006 03:03
od CharlitoCZ
možná by chtělo uvést na pravou míru jestli se bavíte o motorech co jsou starý 15 let a co jsou ve výrobě teď, na to dost lidí zapomíná.. vemte si starý iSo, ukažte mi svého času 1,8 se 103kW.. a to mluvim i o konkurenčních 16v.. moc jich nebylo.. Jinak nevim jak se teď v naftě hnul pokrok u bmw, ale dykcy jsem měl zato že nejlepší nafťáky měli kolegové z Národních Wozidel (fau vé pro ty co nerozumí) i když to už se asi fakt změnilo.
ještě k těm benzínovejm RPM (břéťa a spol - proč to točit 6,5 a víc když vám natrhneme řiť než to tam vůbec vytočíte?) 
Napsal: 25 bře 2006 09:45
od Břéťa
matal píše:Břéťa píše:matal píše:
Lukáši, Ty si teď říkáš Břéťa?..
Myslím, že 2,5i co dělají teď s 160Kw a 250Nm docela ujde, ne? Ale takovej 3,5d s 200Kw a 560Nm musí být hodně dobrý..

Ted? Tady uz pres 2 roky..
Ja jsem mel namysli starou M50ku kdyz tu TOM srovnaval s TDSem...

Jinak 35d neni 3,5d je to 3,0d twin turbo...

Ale to já vím,že 3,5d je 3,0 bi turbo..
A M50 vanos se 141Kw na tu dobu bylo a pořád je hodně slušný..

To vis spatne, zaprve se to neznaci 3 a pul D ale 35D a za druhak to neni bi turbo, ale twin turbo coz je rozdil..
Na tu dobu to byl urcite super motor o tom zadna, ale to byl 2,5TDS...

Napsal: 25 bře 2006 09:48
od Břéťa
CharlitoCZ píše:možná by chtělo uvést na pravou míru jestli se bavíte o motorech co jsou starý 15 let a co jsou ve výrobě teď, na to dost lidí zapomíná.. vemte si starý iSo, ukažte mi svého času 1,8 se 103kW.. a to mluvim i o konkurenčních 16v.. moc jich nebylo.. Jinak nevim jak se teď v naftě hnul pokrok u bmw, ale dykcy jsem měl zato že nejlepší nafťáky měli kolegové z Národních Wozidel (fau vé pro ty co nerozumí) i když to už se asi fakt změnilo.
ještě k těm benzínovejm RPM (břéťa a spol - proč to točit 6,5 a víc když vám natrhneme řiť než to tam vůbec vytočíte?) 
Tech motoru ktery meli z atmosfericky 1,8 103Kw a vic byla spousta... Proc tocit 6,5 a vic? A proc ne kdyz je to efektivnejsi? Kolik myslis ze toci Mka?
