Stránka 1 z 1

Výběr malé dodávky do 350tis

Napsal: 18 led 2017 10:16
od cleman
Čágo všem,

realizované zakázky mě nutí koupit malou dodávku. Vsoučasné době jezdím Bipperem a nebýt nedostatku místa pro naše potřeby tak neprodám.

Hledám dodávku v kategorii L1H1 max L2H1 - je potřeba zajíždět občas do garáží.
Nároky jsou defakto minimální. 1 ideálně 2 airbagy, centrál klima, elektrická okna, ABS a sedačka pro tři lidi. Půjde-li tak s tempomatem nebo s možností dodělání.

A teď k mým možnostem. Chci se vejít do 350tis s DPH. 370tis když zavřu obě oči - koukal jsem ale že se dá sehnat i za menší peníz. Dá se najít pár kusů s nájezdem v desítkách ideálně na prodej přímo u dealera kde bylo koupeno i servisováno. Chtěl bych do 100tis km

Podmínkou je maximální spolehlivost. Neřeším zásadně výkon a podobně. Bude to pracant.

Z výběru koukám na:
Expert/Jumpy/Scudo/Proace - údajně je 1.6 HDI lenora ale nemá FAP a je spolehlivá. Nicméně z diskuzí citroenu jsem na 1.6 HDI slyšel kritiku (olejová síta - špatné mazání turba a po odstranění zase přidírání prozměnu) - že jedině 2,0 -
Boxer/Jumper/Ducato - tady nemám šajn vůbec - ale 99% aut v této velikosti je 2,2hdi 74kw nebo 88kw. -
Trafic - tady taky nemám šajn.

chtěl jsem malého mástra. Ale defakto nikdo je nechce takže ani v inzerátech nejsou.

Můžete někdo poradit s výběrem? Máte nějaké informace/zkušenosti?

Re: Výběr malé dodávky do 350tis

Napsal: 21 led 2017 19:06
od Rudi
Vybíral jsem podobně loni/letos, nejdřív nový, ale ty šli rapidně oproti loňsku nahoru, takže jetý, něco v kategorii VW T5.
Expert/ Jumpy - na mě byl celkem malej a jak píšeš, na ty slabý 1,6ky jsem neslyšel chválu
Jumper/ Ducato - Pro mě největší problém s vejškou cca 220cm, čili větší spotřeba na dálnici, ale hlavně nevjedu do většiny podzemek. Jinak interiér fakt slušnej, plno odkládacích míst a dopředu se usaděj slušně i 3 lidi.
Negativa, co jsem našel na netu, je největší problém s elektrikou, kdy uhnívá elektroinstalace a pak snad problémy s žhavičkama, který po letech nejedou vymontovat a už jsou na to v ČR i specialisti.
Traffic - se mi nelíbil, že je po letech pořád stejnej a novej je humáč, vnitřně není ani nijak extra velkej

Nakonec mi tu zbyla T5 Facelift. 2,0 Biturbo určitě nebrat, až na výjimky jsou to sráče, se kterejma najezdíš max.150tis. a vysere se to. Oproti tomu 2,0 TDI CR 103kW celkem vychytanej držák, podobně na tom bude asi nižší motorizace tušim 75kW, těžko hledáš kusy s potkanejma motorama a naopak najdeš kusy s velkejma nájezdama. Výbavy nejsou teda nijak extra, ale mě stačí klima a tempomat se dá vždy dodělat, složitější a dražší je to snad pak u kusů, co nemaj přisvělování do "zatáček v mlhovkách", musí se měnit jednotka a natahovat kabeláž.
Jinak auto šlušný, zatim drží, jediný, co mi vadí, že dopředu se sice 3 lidi vmáčknou, ale na žádnou dlouho cestu to není, pokud nejste 70kg postavy nebo hubený ženský. A přijde mi tam celkem málo odkládacích prostor oproti tomu je Ducato fakt větší a má tam i víc prostoru na krámy.
do 350tis. s DPH a 100tis. km budeš ale hledat asi dlouho

Re: Výběr malé dodávky do 350tis

Napsal: 21 led 2017 23:17
od Svobda
Napises ze traffic malej a T5 je jeste mensi :D .
Ja jsem s Traffic spokojenej, pracant super, nehnije to, kdyz to nalozis nep....

Re: Výběr malé dodávky do 350tis

Napsal: 21 led 2017 23:51
od LiberaleMiguel2
Svobda píše:Napises ze traffic malej a T5 je jeste mensi :D .
ale je to VW, tak king vole neasi :rock:

Re: Výběr malé dodávky do 350tis

Napsal: 22 led 2017 23:31
od Rudi
Kriminálník se tu snaží bejt vtipnej :(

Re: Výběr malé dodávky do 350tis

Napsal: 22 led 2017 23:50
od LiberaleMiguel2
Tímhle mě fakt nenasereš, protože žádný kriminálník nejsem :lol:

Re: Výběr malé dodávky do 350tis

Napsal: 23 led 2017 18:39
od Breakthru
problém s olejem u těch 1.6 HDI je v tom, že olejová náplň je jen 3,75litrů...což u dodávky je problém, když v plným zatížení to nějakej ten olej pápne, pak dochází k rychlýmu opotřebení, protože většinou se nekontroluje, měrka se vytahuje zase až při další výměně v servisu...Tyhle motory hodně tečou, hlavně vršek a vana.Všecko je na silikon...
Nedělá se na nich nijak zvlášť extra, zvykl jsem si, ale nejsu z těhle moc odvázanaje.Je to držák na držáku a spousta nesmyslnejch řešení.Třeba výměna spojky je na tomhle opravdu lahoda...
Z mýho pohledu by stačilo občas kouknot na měrku, nepřetahovat servisní interval, nešetřit na filtru a oleji samotným a jezdit hlavou, pak to je docela držák a docela kulturní motor s příjemným zátahem a ceny některejch dílů jsou překvapující - příjemně i nepříjemně :D
Jinak setrváky na ty francouze v druhovýrobě jsou fakt mizerie, ono i ty převodovky jsou nic moc.Bráno dle osobáků...

Pokud jde o Ducato/ jumper/ Boxer - tak za mě mizernej výhled.Hrozně malý okna, debilně vymyšlený pedály a ručka vlevo.Mám doma Scudo a stejně jsme si nikdy nezvykl...
Uhnívající elektrika, hlavně ve světlech.Uhnívající panty zadních dveří, koroze atd...
2.2 HDI dobrej motor, pokud je o něj postaráno.Akorát to nejede nijak extra, ale zase to není takovej průser jako třílitr, co se motoru samotnýho, převodovky a poloos týče...
Nemám ty auta rád, ale co se servisu týče, tak jsou věci, který se dělaj docela dobře.Jen je problém, že to stárne před očima...

U ojetejch dodávek je vždycky problém.Záleží na konkrétním kusu...Já bych do těhle nešel, mluvím ovšem za sebe, nikomu to nenutím.Jen tyhle auta k nám jezdijou hodně na servis a opravy, takže soudím podle toho,co vidím.Je ovšem fakt, že se s tím vůbec nikdo nesere a kdo může, tak šetří..

Re: Výběr malé dodávky do 350tis

Napsal: 23 led 2017 19:25
od m.artty
Mám Trafica 2016 a kdybych si mohl vybírat, tak bych ho nechtěl.

1) Docela hnusnej, ale časem si na to zvykneš.
2) Motor nejslabší 1,6... a mám najeto lehceš přes 30 tisíc a ještě to nechce vyměnit olej, tak nevim jak dlouho takový motor vydrží. Jezdím většinou sám s prázdným prázdným autem, tak to jde. Ale neumím si představit, že vezu 9 lidí a ještě nějaký náklad.
3) Interiér taky hnusnej, zpracování takové typicky dodávkové, odkládacích ploch sice v celku dost, ale z místa řidiče dostupné tak dvě.
4) Přední prostřední místo je jen do počtu jediná jeho výhoda je, že se cvakne pás do řidičovy spony a neřve to :lol:
5) Zadní stěrače jsou kapitola samo pro sebe, lepší kdyby tam nebyly. Úplně se mi ježí chlupy na zádech když to automaticky při zařazení spátečky začne dřít to suché okno s bordelem (a ještě se mi nepodařilo přijít, podle čeho si rozmyslí jestli je sepne nebo ne - senzon nemá).
6) Sedačky z 3. řady nejsou nasadit do úchytů pro 2 řadu. 3. je splápěcí, 2. ne, proto jsem je chtěl prohodit a jedny nechat schované.

Co je na tom autě opravdu dobré a oceňuji to.... no nevím... couvá se s tím lépe než s i30 kombi :mrgreen:

Naštěstí pro tebe, asi budou přes limit.

Jinak se mi moc líbí Transit Custom... ale asi bude taky přes limit.