FOTKY R5 SEM
Napsal: 22 čer 2006 11:52
fotky R5 origo i upravený sem
Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/?sid=0b21a4515d4dd09e1ff9691c00086b0c
jo jo, stávám tam často, budoucí ta restaurace patří budoucí tchýni, tak tam jezdímeMirek999 píše:Moc pěkná R5,ale bez toho čumáku takhle je to parádní.Ale vím,že tam ten čumák nemáš jentak.Jo a nestojíš někdy tam pod Bílou horou jak je ten bazar užitkových vfozů??Myslim,že máš chladič na stojato,takovej velkej.
šikovnej to je jediná fotka mojí 5 z mimoně, poznáš kavlitní vůz!Trhyy píše:hehe tu první fotku jsem fotil já
A ty 5ky Turbo, maj motor před zadní nápravou ?
Ale je ta fotka hnusná, páč jsem to fotil z jedoucího autaredmenn píše:šikovnej to je jediná fotka mojí 5 z mimoně, poznáš kavlitní vůz!Trhyy píše:hehe tu první fotku jsem fotil já
A ty 5ky Turbo, maj motor před zadní nápravou ?
jo jo, ty turbínky, maj motůrek vzádu.....taky bych si ho tam dal.....ale hlodá myšlenka na V6....
to vůbec neva, aspoň nějaká.Trhyy píše:Ale je ta fotka hnusná, páč jsem to fotil z jedoucího autaredmenn píše:šikovnej to je jediná fotka mojí 5 z mimoně, poznáš kavlitní vůz!Trhyy píše:hehe tu první fotku jsem fotil já
A ty 5ky Turbo, maj motor před zadní nápravou ?
jo jo, ty turbínky, maj motůrek vzádu.....taky bych si ho tam dal.....ale hlodá myšlenka na V6....
už ten motor sháním asi rok a nic moc, buď za nesmysl nebo s celym autem za ještě větší nesmysl... ale i ta samotná V6 by mohla stačit, když se jí trochu pomůže....no, uvidíme, jak dlouhá bude zima, jestli se to uskuteční teď nebo až příští rok...bob ash píše:redmenn: sežeň si V6 ze Safranu Baccara Biturbo. To už by mohlo docela jet
Ma to v podpisu. Zas nejakej .........Trhyy píše:ta bílá 5ka je k poblití a nechápu proč sem dáváš fotku Fabie WRC, když je to téma o Renaultu 5
a jééžiš, zase nějaký pakoMr.Bean píše:Ma to v podpisu. Zas nejakej .........Trhyy píše:ta bílá 5ka je k poblití a nechápu proč sem dáváš fotku Fabie WRC, když je to téma o Renaultu 5
a co si mel zatim za nabidky samotnyho motoru a celyho auta? podle me by bylo asi jednodussi si to biturbo udelat z normalni V6, pac kdyz sezenes celej bimotor tak stejne nejspis bude mit v prdeli turba a jedno stoji myslim 40 litru a jsou tam KKK, takze by asi lepsi bylo koupit normal V6, dat do toho jiny pisty a par dalsich nesmyslu a koupit nejaky jiny, levnejsi turba... kdyztak tu V6ku mam jednu navic, s prdlim tesnenim pod hlavou, ale to bys stejne asi daval novyredmenn píše:už ten motor sháním asi rok a nic moc, buď za nesmysl nebo s celym autem za ještě větší nesmysl... ale i ta samotná V6 by mohla stačit, když se jí trochu pomůže....no, uvidíme, jak dlouhá bude zima, jestli se to uskuteční teď nebo až příští rok...bob ash píše:redmenn: sežeň si V6 ze Safranu Baccara Biturbo. To už by mohlo docela jet
a co by si za ní chtěl? co k tomu všechno je?NeviM píše:a co si mel zatim za nabidky samotnyho motoru a celyho auta? podle me by bylo asi jednodussi si to biturbo udelat z normalni V6, pac kdyz sezenes celej bimotor tak stejne nejspis bude mit v prdeli turba a jedno stoji myslim 40 litru a jsou tam KKK, takze by asi lepsi bylo koupit normal V6, dat do toho jiny pisty a par dalsich nesmyslu a koupit nejaky jiny, levnejsi turba... kdyztak tu V6ku mam jednu navic, s prdlim tesnenim pod hlavou, ale to bys stejne asi daval novyredmenn píše:už ten motor sháním asi rok a nic moc, buď za nesmysl nebo s celym autem za ještě větší nesmysl... ale i ta samotná V6 by mohla stačit, když se jí trochu pomůže....no, uvidíme, jak dlouhá bude zima, jestli se to uskuteční teď nebo až příští rok...bob ash píše:redmenn: sežeň si V6 ze Safranu Baccara Biturbo. To už by mohlo docela jet
já sem měl původem gte, ale už tam mám 1.8 16v, sem zatim asi na 150, na těch 180 se taky dostanu a to je pořád "jen" atmosféra. kamarád gtt měl pořád dělal něco na motoru, ale je pravda, že to jede jak bejk...Anarki píše:Nic ve zlým ale na toho co takhle zprznil Super pětku GTT.
To redmenn: Samotný motor na přestavbu neseženeš za lidský peníz. Co bych ale doporučoval je R25 V6 Turbo. Celý auto koupíš za směšný peníz (5 - 15 tisíc), použiješ jen motor a zbytek rozprodáš na díly.
Ale osobně bych zůstal u původního GTT motoru, když máš filipa a správny postupy od správnych lidí tak z GTT vytáhneš i 180 koní turbových a vydrží to tolik co série.
Teďka jsem na svým GTT dělal komplet G.O až ho zaběhnu a hodím tam to správny nádobíčko tak sem hodím nejaký fotečky.
Jinak naprostý souhlas s NeviM. Nový biturba mají většinou poddimenzovaná malá turba která toho moc nevydrží. A navíc KKK je šrot.